Tema: Re: Ar galima atstatyti move'intus failus iš kietojo disko?
Autorius: Sniegas
Data: 2016-09-16 21:49:10
Tai diskas gali būti ir sisteminiu, svarbu particija kad nebūtų sisteminė. O
jei ir sisteminė particija, kurioje nuotraukos, su kitu kompu pasidarai
portable XP USB, ar ką panašaus, ir išsprendi visas problemas užsikrovęs iš
jo. Lupti diską iš dėžės čia jau paskutinis ir primityviausias bei
daugiausia sąnaudų reikalaujantis būdas.

"Caponi"  parašė naujienų news:nrhe6k$eq7$1@trimpas.omnitel.net...

Teisingai, captain obvious, prie kito kompo ir buvo pasiūlymas jungt, kad
diskas pataptų ne sisteminiu :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/