Tema: Re: Ar galima atstatyti move'intus failus iš kietojo disko?
Autorius: Nerijus
Data: 2016-09-16 21:13:10
Caponi teisingai patre R-Studio ir su kompu daugiau nedirbti. nes pagal
specifika failai islieka pakol y ta vieta MFT nenurodo yrasyti kitu failu.
Jei kaikurie failai jau neatsistatys tai bent jau galina dalinai atstatyti
txt, doc ir jei yra geras supratimas galima ir dlinius paveiksslelius
atstatyti. Su paveiksleliais atskira kalba ir šokiai su būgneliais :D