Tema: Re: SSD+HDD
Autorius: fenix@w
Data: 2016-07-13 09:16:03
2016.07.13 05:00, Bronco rašė:

> Kam visa tai? Jei tavo sistema su programom sėdės SSD diske, ką tu ten
> dar kešuosi? Vienintelis variantas dar labiau pasigreitint sistemą, tai
> kešuoti ramdrive'e, bet tikrai ne atsegtame 32GB to paties SSD.
>
> Bet perspėju, naudą iš cache ramdrive'e realiai be testų pajusi tik jei
> nusipirksi visiškai lievą ssd diską. Šio teiginio teisingumą puikiausiai
> tau paliudys visi crucial ir samsung ssd savininkai, nes šių gamintojų
> originalus softas nemokamai (!) siūlo tokius navarotus (Momentum cache
> ir Rapid mode). Bet įjungi jį ar išjungi, realaus greičio skirtumo
> [...]

ne visai tame autoriaus problema: as kaip suprantu, yra kazkoks darbinis
kiekis failu (tiff), kurie guli HDD ir juos reikia paspartint. nu tipo
su 10 failu nuolatos dirba, ir reikia kad jie nesiseivintu po 5min. As
pradeciau megint nuo piratiniu SuperSpeed produktu, geri jie. Gal tuir
kazka ir SSD+HDD kombinacijai.
kitu atveju kai SSD yra programos ir os swap failai, taip, tada nieko
daryt kaip ir nereikia