Tema: Re: SSD+HDD
Autorius: fenix@w
Data: 2016-07-12 10:17:06
2016.07.12 09:53, Kesha rašė:

> Jei tai tikrai darbas, o ne pasižaidimas, tai jamk normalų didelį ssd ir
> tikrai bus gerai...

kiek prisimenu photoshopininkai nera kazkokie pinigu perteke ir tiff
failu kolekcijos kartais simtais Gb uzsima, dar daugiau jeigu esi darbo
konvejeryje arciau fotografijos zaliavos.

taip, megink ta cache varianta, jei nesigaus galesi bet kada uz daug
pinigu 2Tb SSD nusipirkt. Manyciau pvz 850 Evo/Pro arba MX200 butu i
tema. 128Gb turi uztekt, as pirkciau 256, kaina skiriasi maziau nei 2x.

as daryciau butent taip, kaip parasei: sistema ir swap - ssd, duomenys -
hdd. jeigu iseis pasidaryt programini cache - is viso pasaka. pats
kazkada zaidziau su kazkuriuo SuperSpeed produktu ant WindowsXP, tai
viskas skraide. Tiesa, uzsiminei apie "jungima i RAID", tai manau kad
painioji kazka, nebent Intel rapid storage taip dirba. Visas klausimas,
ar gali ta programa naudoti cache dali disko, o ne visa. Jokiu raidu
nedaryk, jeigu baisu del duomenu - kasdienis backup.