Tema: Re: windows 7 sleep
Autorius: Sniegas
Data: 2016-07-09 15:43:54
Kokį laidą, jei pelė belaidė? Geriausia su nešiojamu kompiuteriu BT pelė -
imtuvas nesimaišo.

"svyt"  parašė naujienų news:nlqn8j$9th$1@trimpas.omnitel.net...

As tai hibernatinu. Fig zn, man nesijungia, peliu nenaudoju. Kaip
tu laptopa tasen kisi su ijugta pele? Susiprdolinsi lizda, laida,
kistuka.

--

svyt /e39