Tema: Re: windows 7 sleep
Autorius: svyt
Data: 2016-07-09 14:28:34
Su mygtuku pazadinsi, atrodo galima nustatyt kad ijungimo mygtuka
 trumpam nuspaudus pabustu (4 sek isjungia, anksciau) Laptopa
 pasidares kad atidarant pabustu, pelem nebesinaudoju jau kelis
 metus. Labai padejo starkraftas be peles, pazaidus man tacpadas
 pasidare patogiau uz pele, stacionaro neturiu.

--

svyt /e39