Tema: Re: q: MySQL ataskaitos
Autorius: Trolis
Data: 2016-04-29 00:03:09
> Neturiu po ranka MySQL, tačiau SQLite'e ir ODBC, tai veikia. Reikia
> LibreBase bazės data source'ui (kažkur prie advanced setting'ų;
> susirasi) nustatyti „Replace named parameters with ?“ ir perkrauti
> Libre. Tuomet vardiniai parametrai transformuojami į pozicinius,
> kuriuos palaiko SQLite (ir kitos DB) ir tokios (pavyzdžiui) LibreBase
> užklausos puikiai suveikia, tikrinau:
>

> SELECT * FROM "test" WHERE "fname" LIKE :fname || '%' AND "lname" LIKE
> :lname || '%'
>
> Prepared statement'ai (užklausų parametrizavimas), tai jau scripting'as:
> [...]

Savo situacijoje dėjau tą. installinau lygiagrečiai OpenOffice irgi
dėjau tą. Nei vienoje neveikė. Per JDBC viskas suveikė be jokių
varnelių. Kodėl? Nežinau. Bet rodos tokį pasiūlymą radau kažkur forumuose.

> Na, SQLite'o ODBC Join'as, veikia:
> SELECT * FROM t1 LEFT JOIN t2 ON t1.id = t2.id

Nežinau. Nesigilinau, nes gavau eilinį faką, kurių buvo pastaruoju metu
ir iškart nurašiau, nes tai nebuvo svarbiausias dalykas tai minutei.
Tikiu, kad pasiknisus ar vėl- pasijungus per ODBC gal ir atrasčiau
kažkokią kliurką :) Bet tuo momentu neveikė.

> Neveikia, tai kaip? Nes tai MySQL'o funkcija, kuri neveikia jau turbūt
> anam gale, o ne Libre. O jei nepavyksta net paleisti tokios funkcijos,
> tai kas vyksta?
> Šiaip analogiška SQLite funkcija veikia:
> SELECT date('now','-3 day') -> 2016-04-24

Ar tame gale veikia- nežinau. Bandau tik per libre, servakas ne mano.
Net MySQL yra toli gražu ne mano gimtoji kalba, todėl ir tokį datų
atiminėjimą naudoju pirmą kart, taip rekomenduoja visi forumai :)
Ir visi forumai taip pat mirga marga nuo to, kad būtent Interval
neveikia LO :)

Šitas irgi man neveikia per LO.

> Pasinagrinėk tą Jasper'į. Jis neveltui reporting'ui skirtas:
> (advanced) GUI designer'iai, galimybės... +

Ačiū, reiks mest akį.