Tema: Re: q: MySQL ataskaitos
Autorius: Laimis
Data: 2016-04-27 14:30:01
Trolis rašė:

> Čia ne tas, kuris :param nepalaiko ? :)
>
> Tai ir JDBC, tipo, veikia. Bet kažkiek pornografija :)
>
> Ar kalbama apie kažkurį kitą ir aš nesupratau?

Kaip grynai SQL'o frontend'as, tai tiek Libre, tiek MS Access'as yra
daugmaž tiek pat funkcionalūs (juoba, jei veikia per ODBC), todėl, jei
Libre kažko pasigendi, tai ar tik ne VBA funkcijų, kurios su pačiu SQL'u
neturi nieko bendro? Libre dokumentacija, nujaučiu, tikrai gaidys...
Parametrizuotas užklausas Libre palaiko, kaip ir prepared statement
(poziciniai parametrai), tačiau čia gali kilti problemų ir tekti
aiškintis, kaip tai transformuojasi/nusibeldžia iki backend'o ir to, ką
pats backend'as palaiko. Yra juk dar direct SQL (pass-through MS
Access'o terminais) komandos/užklaudos, kai gali pasinaudoti backend'o
navarotais (ne SQL, nestandartinės funkcijos, komandos, procedūros).
Tai gal norėtum išsiplėsti ir konkretizuoti, kas Libre tau neveikia?

Antra: kokios yra tos ataskaitos? Jei grynai tik pateikimui (daugmaž
statinės, read-only), tai galėčiau pasiūlyti jas generuoti reporting
priemonėmis ir ką deploy'inti galima per serverius/internetą. Jasper
Reports (kiek pamenu, tai palaiko ir tam tikrą dinamiškumą, t.y.
nesudėtingą parametrizavimą su user input'u pačiame viewer'yje):
http://community.jaspersoft.com/project/jasperreports-library