Tema: Re: Nuotraukos formatas pensininko pažymėjimui
Autorius: cD-r0m
Data: 2016-01-27 01:20:10
Atvirai sakant, į skaičius nesigilinau, net nešovė mintis, kad sodra
nesugebėjo pasiskaičiuoti teisingai pikselių pagal dydžius :) Nes iš
esmės pasirodė logiška - gauni milimetrus, dpi ir pikselius, pasiimi du
kuriuos tavo programa patogiau valgo ir seivini foto sutaupydamas sodrai
kelis cpu ciklus.