Tema: Re: Nuotraukos formatas pensininko pažymėjimui
Autorius: Caponi
Data: 2016-01-18 18:32:56
Nu su ta pagarba tai toks slidus dalykas - va Nerijus bent vardu prisistato,
o tu Dunduk@s, mailą savo slepi...
Newsai tokia pusiau uždara bendruomenė (t.y. patekt gali visi, ale labai
mažai kas žino ir moka čia ateit :-)) su susiformavusiom savo tradicijom,
daugelis temu - elementarios blevyzgos iš neturėjimo ką veikt...

Taip kad aš laikausi tos pozicijos, kad newsuose galima bele kas, o jei
kažkas netenkina, tai kaip sakė Radioshow personažas (berods, Zbygniewas) -
kam nepacynka, išjūnkit radziją. Dalinis problemos sprendimo būdas - block
sender visiem keikūnam, švepliam ir šiaip analfabetam (va ir pats sakinio
pabaigoj po "oponentui" nepadėjai taško - ajajai...), turėsi uždarą ratą
dideliam rate, kur keliese teisuoliai galėsit padiskutuot netrukdomi :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/