Tema: Re: office 635
Autorius: Exo
Data: 2015-11-24 09:51:26
nereikia nė buhalterijos, čia prieš porą mėnesių atsiuntė kažkokią lentelę su elementariais pasirinkimais, tai kolegai kažkuris ten "open" pasakė fuckyou....

Exo

"monaxas"  wrote in message news:n30p43$phc$1@trimpas.omnitel.net...

Aišku buhalterija buhalterijai nelygu: jei apskaita remiasi dar ir ekseliu su vb makrosais, tada jo.
Beje, O365 irgi nekiekvienas VBS pasileis.