Tema: Re: office 635
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2015-11-23 21:46:12
O  kursuose paaiskins, ka daryti, jei ES paramai rengiamose ataskaitose del
kai kuriu funkciju apvalinimo skirtumu rezultatas nesutaps MS ir kituose
ofisuose? Ir ka daryti, jei VB pagrindu padarytas skriptas kitose sistemose
neleizia sukonvertuoti didziausio tiekejo pirkimu ataskaitos taip, kad ja
butu galima suimportuoti į SCALA Financial? Argumentai - Nacionaline
mokejimu agentura prametusi paraiska neteisi, o Scala programuotojai durniai
ir ja reikia keisti, garantuoju - nesueis.

"monaxas"  wrote in message news:n2vktg$hdd$1@trimpas.omnitel.net...

Jūs - adminai be autoriteto. Jei išvis adminai.

Buhalterės ypač teigiamai jautrios, kai pristatai, tai kaip "naujovė"
"žymiai geriau nei turėjot" "jei tik kokia problema - iškart skambinat man"
"šią naujovę diegsime visiems, bet jums - pirmiausia, nes buhalterija yra
vienas iš svarbiausių padalinių".

Rūpestingu tonu paaiškini kas joms nesigauna, ir tada jos savo rate
paskleidžia gerą žinią kaip dirbt naujai.

Nu bet jei esi asocialus ir nemėgsti bendrauti su žmonėmis, tada taip,
geriau buhalterių nekrutyt.

P.S. pats perskaičiau, ką parašiau... Nenorit pas mane į kursus užsirašyt?