Tema: Re: programa backapint sistema (daryt atsargines duomenu kopijas)
Autorius: Pilas
Data: 2008-06-08 23:24:01
ne ne ne . mano pamineta programa taip nedaro kaip tu nori. mano pamineta
standartine, kaip koks Nero back it up ar kazkas panasaus. nieko imantraus.

as tiesiog suprantamais zodziais aprasiau kaip tu isivaizuoji progse. bet
tokios nezinau :)
jo as zole panasia pesu supratau ko tau reikia, dabar reikai tik surasti
programeri ir duoti jam tos zoles :) kad parasytu :)