Tema: Re: programa backapint sistema (daryt atsargines duomenu kopijas)
Autorius: Pilas
Data: 2008-06-08 21:04:51
siap gal ir logiskas reikalavimas. subackupini sistema tarkim 50gb i koki
isorini diska, backup softas turi pas save mintyje ka jis subackupino. ir ta
HDD atjungi ir padeti i saugia vieta :)

toliau sistema kiekviena pakeitima backupina kur nors i koki kataloga. taigi
jei labai daug pakeitimu nedarai ir nezaidi su dideliais failais, tai tarkim
papildomi pakeitimai per menesi sudare tik 1 gb. taigi ta viena GB gali
iskepti i DVD. o sistemos luzio atveju sudedi atgal tuos 50gb pradinius ir
1-o menesio "updeita" :) ir turi ciki sistema.

kitas dalykas kuri as naudoju tai i isorini diska viena karta subackupina, o
veliau padaro korekcijas. bet tokiu atveju reikia HDD tureti 50 + x gb
pakeitimams. konkreciai = memeo autobackup programele. netgi gali nustaty
kiek versiju failo laikyti (nenaudoju).