Tema: Re: Fortigate ir Active Directory grupÄ—s
Autorius: Salas
Data: 2021-02-08 15:53:38
Ups, imeciau linka su Fortiautentifikatorium. Su juo grupes tikrai
veikia, esu isbandes, tik naudodavau grupiu sinchronizacija.

Yra dar toks variantas, bet cia turbut turetum instaliuot agenta ant DC:

https://docs.fortinet.com/document/fortigate/6.2.0/cookbook/795593/use-active-directory-objects-directly-in-policies