Tema: Re: Fortigate ir Active Directory grupės
Autorius: Bronco
Data: 2021-01-29 19:21:29
On 2021-01-29 18:57, Lapinas wrote:
> Yra "LDAP server" fortigeite, kuris rodo į OU. Tame OU yra tik vienas
> objektas: grupė (pavadinkim ją VPNgroup).
> Vartotojas, esantis grupėje VPNgroup, bando prisijungti prie VPN.
> Fortigate perduoda LDAP užklausoje user į tą OU, ir gauna atsakymą, kad
> tiesiog tokio user nėra nors jis yra grupėje tame OU.

O fortis prie User Definitions turi tą juserį ir jis enablintas? Mintis
tokia, jog gal kas sutriko ar nepadaryta iki galo ir neveikia
automatinis User Definition importas iš AD. Pakaktų tuos juserius
apsirašyti forti ir imtų veikt. Aišku, čia workaroundas, bet kai reik
greit...

Su panašia problema buvau susidūręs, bet ten juserių autentikacija ėjo
per Radius.