Tema: Re: Klausimas apie VLANu konfiguravima
Autorius: rycius
Data: 2010-04-02 14:41:51
On Fri, 02 Apr 2010 14:23:51 +0300, azartas wrote:

> O kaip tai atrodo? Nes ant pačio Vmware workstation nematau jokių
> konfigūravimų VLAN klausimu, ant windows 7 kaip hosto irgi nelabai ką
> turiu konfigūruoti, nes yra tik viena tinklo plokštė.
>
> azartas

bent jau ant ant mano notebook su winxp, tai yra intelio tinklo plokste,
kurios draiveris leidzia susikonfiguruoti network connectionus atskiriems
vlan. Tada vmware server dedant "network adapter" leidzia pasirinkti su
kuriuo network connectionu darau bridza. Taip prisikraunu tiek "network
adapter", kiek man vlan'u reiks pasiekti. Siaip kad nebutu tokiu
nesamoniu kaip prisirisimas prie tinklo plokstes, del jos draiveriu
galimybiu, vmhost'ui naudoju centos'a, o ne windowsus. Taip pat naudoju
nemokama vmware server, nes zaidimu po vmguest'u nezaidziu. Kito budo
nzn, ir net nebandziau ieskoti.