Tema: Re: Klausimas apie VLANu konfiguravima
Autorius: kornaz
Data: 2010-04-01 20:32:24
> Ačiū, bet nepadėjo. Jei priskiriu routerio portą prie tagged only, tai iš
> kitų portų routeris niekaip nepasiekiamas.
> Vienintelę konfigūraciją išlaužiau kada matėsi - kai ant PC tinkliaškės
> buvo VLAN tagas uždėtas.
> Pridedu konfigūraciją paveiksliukais:
> http://www.klajoju.eu/vargai

O routerio portui priskyrei visus VLAN'us? Bo taip reikia. Ir ant visų portų
(ir kompų, ir routerio) nustatyk All, tik PVID'ą nurodyk konkretaus VLAN'o
(tada switchas forsins netagintiems paketams tą VLAN'ą, berods). Aš irgi
routinu per "vienarankį" routerį su vienu fiziniu if'u ir 1800 prokūrva.
Naudoju defaultinį 1 VLAN'ą ISP portui/routeriui, VLAN 20 - LAN'o
kompams/routeriui. Management VLAN'ą pakeičiau į 20, kad iš kompų prie
konfigūravimo prisijungčiau. Routeryje sukurtas vienas vlan'inis interfeisas
vlan20, o ISP - ant eth0.

kornaz