Tema: Re: paprasto patarimo: pdekit sujungti 2 kompus
Autorius: juodvarnis
Data: 2010-01-11 11:38:23
tai va kad musu ruteris kur ant namo sharina yra 192.168.0.1 ir as jo
nepakeisiu todel as ir padariau 192.168.1.1 kompa kuris sharina interneta
o problema tai tik todel atsiranda jog antras kompas yra noutbukas ir as ji
dznai atjungiu ir nusiensu kurnors poto pajungus atgal reikia laaabai ilgai
laukti kol atsiras internetas
gal yra koks kitas budas sukonfiguruoti (neskaitant wireless routerio
pastatymo :)

--
meistronamai.lt