Tema: Re: paprasto patarimo: pdekit sujungti 2 kompus
Autorius: Homer
Data: 2010-01-08 20:16:52
Tame kompe kur internetas ant gaunancios interneta plokstes padarai sharing,
ant kitos plokstes (jei nenusistate automatiskai) suvedi :
IP 192.168.0.1
Mask 255.255.255.0
DNS nereikia vesti.
Ant kito kompo suvedi tokius nustatymus:
IP 192.168.0.2
Mask 255.255.255.0
Getaway 192.168.0.1
DNS 192.168.0.1
ir turi veikt. Jeigu adresa 192.168.0.1 naudoja koks nors routeris, turi
pasirupint kad nenaudotu.