Tema: Re: DD-WRT klausimukas
Autorius: svk
Data: 2009-12-08 23:28:02
Ačiū - mačiau - nesudėtingas tas dd.
Suvedžiau macus rankom, nes nors ir matai - kopy - paste nedaro, kadangi
macai yra linkai, ir nusikopina java skriptas, o ne macas. Na bet nebėda -
nekasdien gi juos suvedinėti reikia, tiesiog originalus routerio softas tai
leido, štai ir dd ieškau to pačio.
O dėl wifi aprobojimo - ir vieną ir kitą vėlgi žinau ir jau susitvarkiau
kaip man reikia - ty neprileidžiu prie wifi neregistruot macu, tačiau
originaliame routerio softe buvo opcija, kad neleisti lysti prie routerio
konfigūravimo per bet kokį wifi klientą - tik per laidą - tereikėjo varną
uždėti - štai to ir ieškojau, bet neradau. Ar apskritai gal galima nurodyti
vieną - kitą macą, kurie teturėtų teisę konfigūruoti routerį? Visi kiti -
ne. Gal yra paprastesnis būdas, nei blokuoti routerio ip visiems, išskyrus
kelis?

"Reaver" <ner@ner.lt> parašė naujienų
pranešime:hfhp9o$b7b$1@trimpas.omnitel.net...