Tema: Re: DD-WRT klausimukas
Autorius: svk
Data: 2009-12-05 21:47:41
O! Super! Kiek žiūrėjau - akis neužkliuvo.
O nėra galimybės, kad nereikėtų rankomis versti - g.b pasirinkti iš esamų IP
ar MAC'ų?

Dar vienas klausimėlis - kaip uždrausti Wifi klientams jungtis prie routerio
administravimo? - ar galima? Ty kad tik laidiniai galėtų prieiti.

"Reaver" <ner@ner.lt> parašė naujienų
pranešime:hfdjeq$te0$1@trimpas.omnitel.net...