Tema: Re: Tomato keistas reiškinys
Autorius: locked
Data: 2009-11-20 00:56:56
"Bronco" <TRINTI_bronco.mai@gmail.com> wrote in message
news:he4a73$bpc$1@trimpas.omnitel.net...
>Matai, aš kai susidūriau su šita problema, tai pirmu reikalu ir kovojau su
>sesijų skaičiumi, tweakinau p2p programas, kaitaliojau Tomato nustatymus,
>bet kai pamačiau, jog tai visai nekeičia problemos, pradėjau įtarti d-link
>tinklo kortą ar jos draiverius ir, akurat, problemą VISIŠKAI IŠSPRĘSDAVO
>senas d-link draiveris :) Vienu metu sukdavosi

matai, gali buti kad senas draiveris veikdavo ne visai pagal kazkokius
standartus, ir leisdavo wirelessui kaip nors "iskrypusiai" veikt, nors ir
greitis budavo geras. kartais netgi patys gamintojai prigalvoja
nestandartiniu boostinanciu "featuru" kad greiciau veiktu, tik tai
dazniausiai ir veikia tik tarp to pacio gamintojo irangos.

>ištisomis paromis neišjungiami, emule, utorrent'as, pakurtas voip su sip
>adapteriais ir dar krūva navarotų. Linksysas nerestartinamas ištisais
>mėnesiais ir viskas veikdavo be jokių stabdžių. Bet vos atnaujini d-link
>draiverį į bent kiek naujesnę ar naujausią versiją, iškart batai pareina ir
>nuo vienos emulės ar utorrento.

tada klausimas, ar ziurejai koks routerio proco apkrovimas buna kai taip
darosi? gal ten jau jo wirelesso draiveriui beveik nelieka cpu laiko ir
veluoja/pastringa kartais ka reikia daryt. o senas dlink draiveris dar
budamas nedadarytas, toki taimingo ar kitko kreivuma (kokius nors
veluojancius ACK) matyt tiesiog ignoruodavo ir visada budavo pasiruoses
priimti kita paketa, prie blogesniu rysio salygu isrysketu stabilumo
problemos. o susijungimo vientisumo garantavimo kruvis tada matyt krisdavo
grynai ant tcp/ip.

kartais ir tcp/ip connectiona galima optimizuoti kad valintu geriau nei
default nustatymai, bet tik jei turimas geras rysys, be packet lost ir
panasiai. jei rysys prastas, tai tokia optimizacija gali dar labiau
pabloginti reikalus, bo tie setingai uz stabiluma ir panasiai atsakingi. cia
siaip analogiju ieskot daug galima :)

testui: nuimk routinimo kruvi nuo to linksyso uz jo pastatydamas koki nors
routeri, o pati linksys naudok tik kaip AP. jei valins kaip priklauso
reiskia linksys procas nepaveza, gal padetu jo wifi draiveriui pakelti
priority ar kazka tai...