Tema: Re: Tomato keistas reiškinys
Autorius: Bronco
Data: 2009-11-19 22:35:47
Andrius wrote:
> Šiaip laikausi nuostatos, kad wireless'as ir p2p yra iš esmės nesuderinami
> dalykai, bet po tavo pasisakymo galvoju, kad gal visgi ir eina suderinti
> juos...
> Tiksliai nežinau kas pas tave per p2p, bet greičiausiai tai bus torrentai.
> Sprendimą aš bent jau darau tokį - užriboju torrent cliente sesijų ir
> seedinamų failų kiekį. Kokius limitus pasirinkti - reikia eksperimentuoti.
> Pas mane paprastai vienam torrentui skirta kokie dešimt
> susijungimų(lietuviškams torrentams tai daugiau nei pakankamai atsižvelgiant
> [...]

Matai, aš kai susidūriau su šita problema, tai pirmu reikalu ir kovojau
su sesijų skaičiumi, tweakinau p2p programas, kaitaliojau Tomato
nustatymus, bet kai pamačiau, jog tai visai nekeičia problemos, pradėjau
įtarti d-link tinklo kortą ar jos draiverius ir, akurat, problemą
VISIŠKAI IŠSPRĘSDAVO senas d-link draiveris :) Vienu metu sukdavosi
ištisomis paromis neišjungiami, emule, utorrent'as, pakurtas voip su sip
adapteriais ir dar krūva navarotų. Linksysas nerestartinamas ištisais
mėnesiais ir viskas veikdavo be jokių stabdžių. Bet vos atnaujini d-link
draiverį į bent kiek naujesnę ar naujausią versiją, iškart batai pareina
ir nuo vienos emulės ar utorrento.

Na, problemą aš tuoj apeisiu ir taip, nes apgreidinu tinklą. Jau
nupirkau WRT610N V2, į kompą užsisakiau Linksys PCI WiFi 802.11 N Dual
Band WMP600N ir problemos tikrai neliks :) Tiesiog išliks rūpestis dėl
neįmintos mįslės, kas gi ten tokio įdomaus atsitikdavo :)