Tema: Re: Routeris nustoja dalinti po kurio laiko
Autorius: Vaidis OK
Data: 2009-10-31 18:46:05
labas

pas mane ta pati situacija. Canyon CNP-WF514-N1, irgi karts nuo karto
pakimba. tiesa kartais gerai veikia tris savaites, o kartais pakimba jau
kita diena... jau galvojau reiks koki taimeri pastatyt kad kiekviena nakti
perkrautu :)

tiesa, lygtai kai buvau isjunges wifi, tai problemu nebudavo. (nors dabar
nepamenu) siuo metu per wifi dalinu atvirai be slaptazodziu, tai pagalvojau
kad gal kas nors prisijungia ir nulauzia? :-) reiks pabandyt uzdet WPA.

o gal ir maitbloki patikrinti/pakeisti, kaip cia Ramaas rase.

--
Vaidis OK
699-47828