Tema: Re: Routeris nustoja dalinti po kurio laiko
Autorius: Andrius
Data: 2009-10-29 18:02:15
Jei sugebėsi įrodyti, kad čia tikrai bėda garantiniam tada gali bandyti...
Linksys, kad sulėtėja tai normalu - bent jau seniau su standartiniu softu
jis tiesiog užsikimšdavo nuo susijungimų kiekio(dėl gerokai per ilgo
susijungimų laiko)
O šiaip Canyon'ai ir SMC pasitikėjimo man nekelia(nors reikalų su Canyon
neturėjęs).