Tema: Re: Tinklo kontroles priemones
Autorius: Liofka
Data: 2009-10-09 20:36:27
Management station'as paprastas pc (linux).
Servisas priima informaciją kaip tikras FortiAnalyzeris, dekoduoja "į žmonių
kalbą" ir atiduoda į mysql.
Paskui jau fantazijos reikalas kokius raportus generuoti :)
Devaisas buvo pirktas pas Avedus., aplikaciją kažkoks vietinis "hackeris"
nebrangiai padarė, reportus patys darėsė.