Tema: Re: Tinklo kontroles priemones
Autorius: Gedikas
Data: 2009-10-03 17:36:14
sbalen rašė:
> o nusisikti ir nusmyzti laika su sekundometru matuosi ?
> kazkada esu girdejes panasius bajerius, tiesa dar socializmo laikais
> zmones reikia ne uzknisti, o valdyti. visi skirtingi.

Šiaip geriausia drausiminimo priemonė yra žinojimas, kad gali būt
nubaustas. Panašiai kaip mechanizmams/automobiliams kuro/maršruto
kontrolės priemonės - vairuotojas visada žino, kad jį gali patikrint,
tai pizdint kurą ar dirbt nalievo praeina noras iškart.

Edžio atveju administracinėm priemonėm sutvarkoma be problemų + keletas
  teisių suvaržymų kompuose ir problemos nėr.