Tema: Re: Prasyciau truputi pagalbos nes biski uzluzau su domain name
Autorius: Bonka
Data: 2019-04-01 12:14:36
Nu gerai.
Ilindau i domreg'a. Ten buvo nustatyta "Kiti DNS" ns2.postkaunas.lt 178.16.32.148, kuris
beje pinginosi
Pakeiciau i Domreg DNS. Praejo 15 minuciu. ns2 nesipingina, postkaunas.lt pinginasi bet
gauna ne mano IP, o turbut Domrego.
Tai man dabar mikrotike, skiltyje DNS nustatyti domrego DNS ar ivaryt varda postkaunas.lt
(jei ten leis taip) ir antra dns palikti interneto tiekejo ar ne ?