Tema: Re: Prasyciau truputi pagalbos nes biski uzluzau su domain name
Autorius: ejs
Data: 2019-04-01 08:50:54
2019-04-01 00:50, Bonka rašė:
> Tiksliau gerai uzluzau...
> visada zinojau, kad gerai nezinau kaip tai veikia, taciau nemaniau, kad tiek daug nezinau
> :(

> domrege irasyta ns.postkaunas.lt ir ns2.domreg.lt ir mano statinis adresas 178.16.32.148

domreg'ę įrašyta nieko.

opcode QUERY
rcode SERVFAIL
flags QR RD RA
;QUESTION
postkaunas.lt. IN SOA
;ANSWER

> Deja vardas nesipingina. Kas turi ishristi varda?

DNS serveris

> Mano supratimu Domregas ?

Netikęs supratimas
Jei neturi savo DNS serverio, pirminius statai DOMREG'o ir pasitikrini
zonos konfigūraciją. Labai tikėtina kad ją teks sukurti iš naujo.

> Na kadangi
> domrege as nieko nekeiciau - tai gal reikia kazka irasyt i mikrotika, tik i kuria vieta ?

Gali rašyti jį kur tik nori. Kol nepakelsi DNS serverio, bus tas pats.

> Tikiuosi pagalbos

Viltis ...