Tema: Re: mikrotikininkams, kuri pasirinkt?
Autorius: [mikro]
Data: 2019-03-24 21:00:28
p.s. siaip nemegstu as mikrotiku, todel ju modeliais praktiskai senei
besidomejau:) bet siuo atveju kadangi man tik nupirkt reikia ir paleist kad
veiktu, o toliau jau krapstysis kiti, tai pats tas:)

"[mikro]"  wrote in message news:q78jvl$3db$1@trimpas.omnitel.net...

realiai galima sakyti tik routinimas, bet srauto daug. todel ir 1gb optika.
todel norisi normalaus hw, kad patrauktu nesispyriodamas. kas liecia config,
tai atsiprasant buitinis tp-linkas funkcine prasme viska turetu ko ten
prireiks, t.y. visokie port fw ir kita smulkme nesiskaito kaipo sudetingu
routingu. nu reiks dar pasigooglint bet pasidomejus rimciau 1100 kaip ir nx
man. manau, kad RB4011IGS+RM tai ko reikia.
db klausimas: gal kas usinat jau toki??

"fenix"  wrote in message news:q77r0g$a76$1@trimpas.omnitel.net...

2019.03.23 21:16, [mikro] rašė:
> sveiki,
> subj.
> salygos:
> tiesiog routeris, be visokiu wifi ir kitu skambaliuku;
> turi atroutint gigabita, nes telios ivadas toks.
> useriu - ~100, offiso eiliniu.
> jokiu srautu reguliavimu nebus ir t.t. tiesiog, routinti nepisant proto
> ir tiek, visokie reguliavimai toliau vygdomi su managinamais switch.
> kuris ten modelis vertas demesio?
> nes taip tai ten bardakas modeliu pozicionavime, neapsirukes nesuprasi...

matai, routinimas priklauso nuo to, ka tu ten su tuo srautu darai, jeigu
tik routingas - tai daugiau maziau visi.

nuo pigiausiu, visi mipsbe:
https://mikrotik.com/product/RB750Gr3
https://mikrotik.com/product/hex_s - su poe
https://mikrotik.com/product/RB960PGS - su daug poe
https://mikrotik.com/product/RB2011iL-RM - daug portu, viduriai silpni
https://mikrotik.com/product/RB2011UiAS-RM - rackmount su dxja portu.
sita esu pastates ~50+ irenginiu, tik routino, su keletu rullsu, tik
tiek kad 100Mbit, problemu lygiai 0 per pora metu. gerai tas, kad kai
sudegs kazkuris switchas (o tai vistiek kazkada nutinka), tai bus bent
keletas atsarginiu portu.

toliau rimtesni, arm:
https://mikrotik.com/product/RB3011UiAS-RM
https://mikrotik.com/product/rb4011igs_rm

pasiskaityti forumus, ar nebera paverkimu del arm'iniu problemu. siaip
del maziuku (mipsbe) tai problemu paprastai buna arti 0, csc telekomas
savo ip telefonijas klientines dalis per juos paleide