Tema: Re: q: mikrotikininkams, kuri pasirinkt?
Autorius: fenix
Data: 2019-03-24 13:51:44
2019.03.23 21:16, [mikro] rašė:
> sveiki,
> subj.
> salygos:
> tiesiog routeris, be visokiu wifi ir kitu skambaliuku;
> turi atroutint gigabita, nes telios ivadas toks.
> useriu - ~100, offiso eiliniu.
> jokiu srautu reguliavimu nebus ir t.t. tiesiog, routinti nepisant proto
> ir tiek, visokie reguliavimai toliau vygdomi su managinamais switch.
> kuris ten modelis vertas demesio?
> nes taip tai ten bardakas modeliu pozicionavime, neapsirukes nesuprasi...

matai, routinimas priklauso nuo to, ka tu ten su tuo srautu darai, jeigu
tik routingas - tai daugiau maziau visi.

nuo pigiausiu, visi mipsbe:
https://mikrotik.com/product/RB750Gr3
https://mikrotik.com/product/hex_s - su poe
https://mikrotik.com/product/RB960PGS - su daug poe
https://mikrotik.com/product/RB2011iL-RM - daug portu, viduriai silpni
https://mikrotik.com/product/RB2011UiAS-RM - rackmount su dxja portu.
sita esu pastates ~50+ irenginiu, tik routino, su keletu rullsu, tik
tiek kad 100Mbit, problemu lygiai 0 per pora metu. gerai tas, kad kai
sudegs kazkuris switchas (o tai vistiek kazkada nutinka), tai bus bent
keletas atsarginiu portu.

toliau rimtesni, arm:
https://mikrotik.com/product/RB3011UiAS-RM
https://mikrotik.com/product/rb4011igs_rm

pasiskaityti forumus, ar nebera paverkimu del arm'iniu problemu. siaip
del maziuku (mipsbe) tai problemu paprastai buna arti 0, csc telekomas
savo ip telefonijas klientines dalis per juos paleide