Tema: Re: POE HW rekomendaciju
Autorius: fenix
Data: 2018-11-21 20:35:24
2018.11.21 16:33, toms rašė:
> tame gale kur galiu prietaisa uzmaitinti is rozetes man reikia ir switcho, kad i lana galeciau keleta device sujungti. o routeriukas/access point bus pernesamas pagal poreikius - ten kur nera is kur uzmaitinti tai POE butu kaip ir sprendimas.
> zodziu per POE uzmaitinti reikia tik viena routeriuka.
>

> Beje access pointas DHCP funkcija turi? del jo ir masciau apie routeriuka o ne access pointa.
>
> Na arba koks wifi extenderis su baterijom dar variantas jei 12h darbo atlaiko.

tai pakartok, tu turi elektra ten, kur switchas? tai turi 2 variantus:
PoE out switchas, kas yra santykinai brangoka ARBA taip, kaip parashe
MRT - paprastas switchas, device, kuris paduos itampa i UTP kabeli ir
PoE in device. PoE in turi mikrotik, ji galesi susikonfiguruot kaip
nori, ir ap, ir dhcp ir t.t.