Tema: Re: POE HW rekomendaciju
Autorius: toms
Data: 2018-11-21 16:33:27
tame gale kur galiu prietaisa uzmaitinti is rozetes man reikia ir switcho, kad i lana galeciau keleta device sujungti. o routeriukas/access point bus pernesamas pagal poreikius - ten kur nera is kur uzmaitinti tai POE butu kaip ir sprendimas.
zodziu per POE uzmaitinti reikia tik viena routeriuka.

Beje access pointas DHCP funkcija turi? del jo ir masciau apie routeriuka o ne access pointa.

Na arba koks wifi extenderis su baterijom dar variantas jei 12h darbo atlaiko.