Tema: Re: Klausimas. RDP - kokia geležis
Autorius: MinVodai
Data: 2018-09-20 14:32:56
Ačiū, Lapinas
Būtent apie tai (termsrv.dll hack`as) dabar google ir skaitausi
išmėginsim Win10, jei bus kas tai negerai, teks serveri krautis, o aš taip
JO nenoriu, galvoju, kad per daug mano poreikiams procesų suksis - lėtins
darbą.

"Lapinas"  parašė naujienų news:pnvvmt$ft6$1@news.i-klubas.lt...

HW reikia tik tiek, kiek fiziškai prie jo dirbant.
Daugiau nei 1 vartotojui yra termsrv.dll hack`as.