Tema: Re: Klausimas. RDP - kokia geležis
Autorius: Rrr
Data: 2018-09-20 14:15:42
Naudoju RDP kiekviena diena, jungiuosi prie naminio PC ir is jo dirbu
viska, nes darbe stovi sh. Apart gero interneto, realiai nieko nereikia.
O del sukimosi, tai jis suksis taip, kaip sukasi prie jo sedint
fiziskai, gal biski del interneto jausis mikro lagas islendanciuose
languose, scrollinant ir pan. Jeigu bus kazkokiu su grafika ar
multimedia susijusiu objektu ekrane, lagas bus. Bet youtube pas mane
rodo gan normaliai narsykles lange, ne tas pats kas kompe, bet ziuret
galima.