Tema: Re: Pirksiu gerai veikianti marsrutizatoriu pasiulykit kuris yra geriausias
Autorius: Ramaas
Data: 2009-08-14 13:13:50
> Tai lai mirksi :) Ar trukdo mirktelėjimas į sekundę?
> Šiandien čiupinėjau Asus 500W - pagirt negaliu. Supeikt irgi. Nebent, kad po belekokių nustatymų pakeitimo - reboot....

Tiesa sakant tas mirksejimas trugde kai nezinojau dar ka jis reskia nusukau I sona ir ok

kas del Asus tai asusa beveik visur peikia ir nepataria ju pirkt. Bet man atrodo kiekvienas
turi savo nuomone, pas kita asus gali veikt normaliai. As va SMC daugiau tikrai nebepirksiu
turejau, pasimokiau ir gana nors kits modelius sms parduotuvej nepeike.

R.