Tema: Re: Pirksiu gerai veikianti marsrutizatoriu pasiulykit kuris yra geriausias
Autorius: Ramaas
Data: 2009-08-12 10:11:14
jokio gyvybes zenklo nera wifi veikimui net i900 telefonas kaska bando imt bet raso ne ta koda
irasei tada supratau kad kaskas kompe netvarkoj itariu kad wifi veikimui nera jokios programos
o kompas pirktas sitas pries 4 metus quanta mw1/hw1 windows7 jai ideciau xp gal ir drv
isirasytu o daba neperkur, aisiu USB wifi nusipiksiu kad nesiterliot su senuciuku kompu,
nauja pernai pirkta kompa tik uz keliu menesiu grazins man.
R.

"NicMC" <nomail@invalid.domain> parašė naujienų news:h5nku4$2qh$1@trimpas.omnitel.net...