Tema: Re: Telia optikos konverteris
Autorius: Juozas K.
Data: 2018-03-25 08:56:00
gal ir atsistate po perkrovimo, bet ar meginai pries tai tiesiog is naujo
ikist laidus (ne maitinimo) einancius i ji?

nes gal but po tokio veiksmo irgi butu atsigave? cia as siulau versija, kad
nebutinai buvo pastriges butent konverteris, o kad jo perkrovimas galejo
salygoti kazkurio kito irenginio (tiek teo, tiek tavo puseje)
atsigavima/kokio nors interfeiso konfigo refresha/whatever. greiciausiai
tavo puseje.