Tema: Re: Telia optikos konverteris
Autorius: benamis
Data: 2018-03-24 22:37:06
Siaip kai neveikia tada ir tikrinti reikia, nes dabar tai saukstai po
pietu - tik speliones. Jeigu wifi veikia, kita karta prisijunk prie
routerio ir paziurek ar rodo jog yra interneto rysys.

Man yra sustreikaves teo internetas, bet atradau kad dns neresolvina.
Pasikeiciau i google ir daugiau neisaiskinau kas ir kaip. Gal ir
vienkartinis atvejis buvo - neisivaizduoju.