Tema: Re: skynet tv per d-link, tp-link ir asus routerius
Autorius: Nerijus
Data: 2017-12-27 11:28:44
On 2017-12-25 12:05 AM, fenix@h wrote:
> nu tai bl, taigi rasau, kad multicastas ant d-link (tame tarpe netgi
> kazkokiu archajisku ~2011m dir-615 routeriu) tiesiog veikia, o su asus,
> tp-ink - pagal naminuku nuotaikas. cia mano patirtis. tai vat reikia,
> kad kas su asus/tp-link padarytu screenshotu. analogiski nustatymai ir
> pan.  kombinacijos nustatymu ne viena ismeginta.

	Nu tai ziurek. Imi daug alaus, laptopu, switsu, hubu, wiresharku,
atostogos siokios tokios, tai ir laiko bus, ir lygini kas darosi su
veikianciu ruteriu ir kas - su neveikianciu.
	Ishsiaishkini ko reikia, kad viskas veiktu, rashai trumpa manuala, ir
dedi cia. O dar geriau kur nors i weba, kad ir kiti galetu paskaityti
konkreciai kas ir kaip.

	N. M.