Tema: Re: skynet tv per d-link, tp-link ir asus routerius
Autorius: fenix@h
Data: 2017-12-25 00:05:09
2017.12.24 23:47, cD-r0m rašė:
> Aš manau, kad jiems ne tai kad svarbu, kad veiku per jų techniką, bet
> greičiausiai visi kas nedalyvavo tos debilogijos projektavime net
> neįsivaizduoja kaip ir kodėl tai veikia :) Ten koks nors multicastas bus
> greičiausiai, jie defaultu teisingai nesiroutina dažnai, todėl
> atsplitina prieš routerį.

nu tai bl, taigi rasau, kad multicastas ant d-link (tame tarpe netgi
kazkokiu archajisku ~2011m dir-615 routeriu) tiesiog veikia, o su asus,
tp-ink - pagal naminuku nuotaikas. cia mano patirtis. tai vat reikia,
kad kas su asus/tp-link padarytu screenshotu. analogiski nustatymai ir
pan.  kombinacijos nustatymu ne viena ismeginta.