Tema: Re: Telia IPTV ant mano routerio? - tesinys su Asus
Autorius: fenix@h
Data: 2017-09-09 20:42:05
2017.09.07 14:06, fenix@w rašė:
> kaimynas paprase pakurt telios arris'a pas ji - aisku nieko nesigavo
> https://www.zyxel.com/products_services/Wireless-N300-Home-Router-NBG-418N-v2/
> - toks yra (multicast yra)
>
> priminkit, vien multicast palaikymo neiuztenka reikia ir vlan? paskutini
> karta sekme buvo pries pora+ metu, neprisimenu ka dariau...
>
> pradziai: koki routeri reiketu pirkt? labiau buciau linkes ziureti i
> tuos, kurie savo gimtuosiuose firmwaruose vlan turi ijungta, tesingai
> mastau?

krc, kaimynas pasiskolino ASUS-RT-AC52UB1 - viskas kaip ir ok, isskyrus,
kad iseina uzkurt interneta ARBA iptv... uzdedi vlan 6 taga ant teliko
porto, bet tada niekas kitas neiseina i interneta, arba atvirksciai -
neuzdedi to tago, tada iptv aisku neveikia, inetrantas puikiai. yra
nustatymas, kad ant "internet" porto uzdet irgi kazkoki vlan taga, ir
turiu nuojauta, kad turetu but ten 1, bet leidzia tik 2 - 4096... wtf?
resetinta ir meginta is naujo kelis kartus, niekas nesigauna