Tema: Re: Telia IPTV ant mano routerio?
Autorius: fenix@w
Data: 2017-09-07 17:43:04
2017.09.07 17:26, MRT rašė:

> Paklikink http://www.tp-link.com/us/support/emulators?model=Archer%2BC1200
> Menu > Network > IPTV
>
> Internet
> LAN Settings
> IPTV
> DHCP Server
> Dynamic DNS
> Advanced Routing
>

> ir palygink su C20:
> http://www.tp-link.com/resources/simulator/C20V4_EU/index.htm
> nera IPTV

http://www.tp-link.com/resources/simulator/Archer%20C20/index.htm - pas
mane sita isvaizda. Asmeniskai nereikia iptv, bet keista, kad tik viena
varnele is viso "igmp snooping" daugiau nieko. o lyg specialiai pirkau
pigiausia, kad butu igmp IR ac :)

bet kas idomiausia, kad vlan nerandu ir
http://www.tp-link.com/resources/simulator/Archer_C50_V1/index.htm

US rinkai - yra
http://www.tp-link.com/resources/simulator/Archer_C50(US)_2.0emulater/index.htm

keista, kad vlan neturi netgi toks gan padorus irenginys kaip c5
http://www.tp-link.com/resources/simulator/C5_v2_simulator/Index.htm

Gal turi pavyzdziu konkretaus routerio, su kuriuo tikrai pavyko uzkurt
telekomo televizija? As tikrai ant pigiako kuriau ir viskas ten veike.
d-link kazkoks, bet neturiu galimybiu iki jo prieit