Tema: Re: Huawei E5172 LTE router problems (OMNI sim lock).
Autorius: Modestas
Data: 2015-04-06 20:15:42
"Pjero" <TRINTIokeanas.lt@hotmail.com> wrote in message news:mfiomp$p6p$1@trimpas.omnitel.net...
> išorinė 800 Mhz antena turėjo puikų ryšį su bokštu kuriame yra tik 800 Mhz
> kam jai prireikė kito bokšto su 1800 ?

Bandžiau pasakyti, kad sprendimą keisti bazinę stotį ar dažnius priima routeris pagal gaunamą tinklo informaciją. Nemanau kad turimo modelio routeris moka "prisirakinti" prie stoties ar dažnio, todėl per kryptinę vieno diapazono anteną gaunamas signalas, sakykim, neatiinka galimybių kurias transliuoja tinklas.