Tema: Re: Huawei E5172 LTE router problems (OMNI sim lock).
Autorius: Pjero
Data: 2015-04-01 18:50:58
a niekaip

buvo profai antrą kartą, nieko nerado
jų išvados:
1. omni tinkle prioritetinis dažnis 1800, ne 800.
ir tipo jei jie susitinka, iš atskirų b.s. . galimos tokios anomalijos.
2.kitas variantas - dėl didelio atstumo iki b.s. (17km), nors ir ryšys
puikus, bet atmetamas. Kažkas panašu į sonaro principą

BRIEDAS manau, tiesiog pūliuoja b.st.

kaip sakiau: radau namo kampą kur gaudo LTE iš kitos b.s., tai kaip ir
neaktualu, o ir atsibodo, gaila laiko ;)
Greitis iki 50 Mb/s - per akis
o dar svarbiau stabilumas

gal kam reikia : Liko 800 Mhz nauja puiki  rimta išorinė parabolinė
antena Linkosas
su kuria signalas buvo puikus:

RSRP (dBm):-92
Passed