Tema: Re: Kaip gauti teo pasiulymą?
Autorius: saulius74901
Data: 2015-01-25 13:11:34
Nelabai suprantu ką reiškia tas "Nuėjau pratęst sutarties"
Kažkaip neįsipaišo man i logiką ar mes jau nebegalim be terminuotų sutarčių
gyvent?
Vadyba irgi tuo naudojasi sėkmingai :-) skambina ir sako norim pratęsti
sutartį, o aš sakau o ką ji baigiasi?
Pati pyst ir pasibaigia ar kaip? Mykia mykia žada perskambnint ir dingsta
ilgam.
Paslaugos tenkina kaina irgi, tai ir gyvenau gal 5 metus su ta pačia
sutartim.