Tema: Re: Kaip gauti teo pasiulymą?
Autorius: Bone Daddy
Data: 2014-09-14 23:08:56
nunafig.
pasėdi prie bažnyčios su ištiesta kepure ir kompensuoji tas negautas
nuolaidėles.

"DM"  wrote in message news:54122EB0.7020209@yahoo.com...

On 2014.08.28 17:29, cooleris wrote:
> uz ivedima susimokesi 300 ir vel pajungs:)
> "linasz" <nepaimsi@gmail.com> wrote in message

Nutraukiau sutarti, nes naujiems klientams siule nuolaida teo
tinklalapyje. Bandziau tartis del nuolaidos kaip "lojaliam" klientui,
tai pora litu gal numete ;) Jau kai pasakiau, kad nutraukiu sutarti,
grasino, kad negalesiu pasijungt... Baiges tuo, kad uzsakiau plana kitu
vardu, tai pajunge nemokamai su nuolaidom visom. Gal butu ir mano vardu
pajunge, bet nenorejau laiko gaist. Keista ten pas juos politika.