Tema: Re: teo routeriai?
Autorius: Tomas
Data: 2014-08-25 19:47:08
pas mane lygiai toks pat.
kaip ant jo sukurti namu tinkla?

p.s. niekad nesusiduriau su tinklu kurimu. :(

"svk"  wrote in message news:lqmed7$h4v$1@trimpas.omnitel.net...

O beje - šitas daiktas rimtai neturi tokio dalyko, kaip interneto ribojimas
tam tikriems MAC'ams arba IP adresams tam tikromis dienomis ir valandomis?
Ar čia kastruota TEO versija belikusi viduje ir ko nors panašaus reikia TEO
prašyti arba routerį savo jungti?

"valdasb"  parašė naujienų news:lqle7v$rnt$1@trimpas.omnitel.net...

Greiciausiai prisijungimas bus http://192.168.0.254/

useris admin