Tema: Re: teo routeriai?
Autorius: svk
Data: 2014-07-22 22:35:03
O beje - itas daiktas rimtai neturi tokio dalyko, kaip interneto ribojimas
tam tikriems MAC'ams arba IP adresams tam tikromis dienomis ir valandomis?
Ar ia kastruota TEO versija belikusi viduje ir ko nors panaaus reikia TEO
prayti arba router savo jungti?

"valdasb"  para naujien news:lqle7v$rnt$1@trimpas.omnitel.net...

Greiciausiai prisijungimas bus http://192.168.0.254/

useris admin